Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Monday 31 December 2012

Pesta Pulau Pinang 2012

Nampaknya ni last entry aku utk tahun ni..

Dah abih jln2 pusing m'sia....
La masa bawak anak p pesta plak...
memang tiap2 tahun kami mesti p walaupun
skali sj...anak2 asyik dok sebut sj selagi x p..
ha..ni dh sampai lega rasa...

memang best la kali ni..masuk sj entrance depan
ada replika feri penang...dlm tu ada restoran...sempoikan..
memang cantik sgt...sampai aku teruja sgt2....


memang ramai sungguh...tiap2 tahun mai pun mcm ni 
jugak...tringat masa kecik2 dulu...


dania nampak dh feveret dia..


besttt...dania dpt jaket baru...
dh lama dok cari jaket kt dia...payah nk 
jumpa utk saiz kecik...akhirnya dania dpt jugakkk...






along n dania naik keta beghetuh....suka sgt tu...


naik keta terbang plak...hehehhe...
x tau nk panggil nama apa...



ha tudiaaaa...dh terbang pun....
aku yg seriau tengok...gayat oooo..


mesti dpt hadiah punya....x rugi ooo...



'adik nak ni'

ni main 'tikam2' plak...


baling 2 ring satu pun x masuk...
nasib le...

i-city penang..kalerful betoi....


letih dah jln...on d way nk balik dah...

nmpak kedai baju bola...dania nk singgah plak..


ofer sakan....yg x tahan tu....
                                                          'harga sakit kepala...hahahaha
pandai meniaga betoi depa nih...



ok...dh abih pun kisah p pesta kt umah aku tu....
lega dpt jugak bawak anak2 p...walaupun sibok sgt dgn 
kja...yg penting anak2 hapy....

Ok...sekian entry aku utk tahun 2012...
semoga tahun 2013 akan membawa kejayaan yg cemerlang
buat aku...aku harus bekerja keras utk mencapai kejayaan...
demi keluarga tercinta....

Hapy new year 2013*new stlye*new image*new planning*new strategy*new spirit

Welcome 2013


No comments:

Post a Comment