Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Sunday 30 December 2012

Interclub @ Ipoh 2012

Wow...lamanya aku x update blog...ini menandakan yg
aku sibok sgt2 selepas blik bercuti...puas sungguh
kali ni sbb dpt brjalan merata..maklum la huby dpt cuti 
lama,bkn senang o...so plan kami awai tahun dpt jugak 
dilaksanakan...iaitu pusing stu M'sia....hehehehe
tp x semua la....jadi la...apapun TQ to my hubby
sbb bawak kami pusing2 M'sia...

Ok...jom mulakan cerita jln2 aku..mula2 tu
of coz la...kami tengok along masuk interclub kt
stadium indera mulia dulu..
Pengalaman tengok perlawanan taekwondo interclub
memang best la..mula2 tu aku berdebar2 sgt sebelum
along lwn...mcm2 perasaan ada...lepas tu ok la...

antara aksi2 along

ibu n anak

comei anak2 storm ni...

sempat berposing lg

pengalaman dpt tengok game kali memang sempoi,
 depa pakai sistem berkomputer ni..markah terus dpt tengok
kt sini...tu yg best sgt...canggih dah...

lepak2 menunggu giliran

geng senior storm ni...
hebat2 depa nih...

suasana kt stadium...meriah sungguh

tpt kami lepak kt sini

along sedang bersiap nk masuk gelanggang
aku yg berdebar2...dub..dab..dub...dab...

dania n adib...
geram tengok adib...comei sgt...
adib ni femes kt storm...adik aiman storm...

sir syamshir dok temenung plak...

along nk bertarung dah..

jom tengok aksi2 along kt gelanggang












walaupun along x menang,tp ibu rasa bangga sgt
sbb along berani...semoga along lebih semangat lg selepas ni,
ini cuma permulaan buat along...ibu yakin along boleh...
teruskan usaha lg tau....


dania n marsha...
pelapis ni...

geng ibu2 plak...hehehee peace yooo...



tahniah buat storm taekwondo club...dpt tpt ke-3...
tahun depan kita pulun lg no...

gambaq kenangan kt luaq stadium indera mulia...
dgn ckgu lili n wati.....

kenangan manis kt interclub ipoh sentiasa dlm ingatan...













No comments:

Post a Comment