Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Monday 31 December 2012

Cuti2 Melaka 2012

Aku nk sambung kisah lepas interclub @ ipoh,
aku terus ke kl umah rini...adik aku la....
kami sampai lbih kurang kui 9mlm....huby letih sgt,
so kami x p mana lg mlm tu...nk rehat ja...
esok tu baru kami tolak p melaka...
Jom tengok gambaq kenangan kt bdr melaka.

mini m'sia & asean
cantik sgt



on d way ke bdr melaka

ni kt kota sejarah...ramainya org n cuaca panas sgt















syasya nmpak letih dah.. kesian kt dia
berpeluh2...






along dok pening nk pilih mcm2 ada

dania dpt dah harmonika...pandai main ka dania oi...


naik tangga plak

aku n huby nk posing gak...




letih gak panjat bukit ni...

tudia...syasya letih sgt2 dah...





nice pic...





beca roda 3...glamernya...






kincir air zaman sejarah dulu2...



lepas jln2 kt bdr melaka...perut pun dh lapaq...so rini bawak
kami p mkn ikan bakaq kt Umbai...tpt ni memang femes sgt..
pernah masuk tv jugak...so aku pun tringin la nk rasa jugak
kesedapan ikan bakaq kt sini...kami singgah kedai ikan bakar
parameswara...nama pun ada sejarah tu...dia yg buka melaka..

ikan2 nampak fresh sgt..


ni yg x tahan...pilih2

adik ipaq aku..shah yg pilih semua seafood...aku ikut
ja pilihan dia...pandai shah pilih...kena dg selera kami


ni kapal lama yg dibuat tpt mkn...sempoikan


sementara menunggu ikan bakaq..kami posing dulu...


pemandangan atas titi...cantik sgt...

tudia...siap dh ikan bakaq parameswara...

udang masak masam manis...mmmm..nyummm

sotong celup tepung...dania suka sgt...

kailan ikan masin..

jemput makan semua...
memang sedap sgt2...klu p melaka aku
nk p mkn lagi kt sini....
Sekian kisah kt melaka...perjalanan seterusnya ke
Trengganu...jommmmmm

No comments:

Post a Comment