Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Monday 10 December 2012

Persediaan Along ke Perlawanan Taekwondo Interclub

Bulan ni memang aku sibok sungguh...mcm2 hal
kena buat...dr kja,dgn anak2...arghhhh...letihnya...
x rest lg nih....kemarin dh settle along kt mrsm...la ni
dok sibok dgn traning along ada game taekwondo
interclub 14/12/12 ni plak kt ipoh......along pun x rehat lg ni..
namun demi minat dia yg mendalam dlm bidang ni,
dia teruskan juga....syabas along...ibu sentiasa menyokong
along dlm apa jua bidang yg along pilih....


sesi latihan kt candi d merbok..
latihan ni memang mencabar buat along,
dia kata letih sgt..naik turun bukit...
utk menguatkan stamina masa perlawanan nanti...


ni plak masa kt pantai merdeka...sempoikan,
semoga smua atlit2 yg akan berlawan kt ipoh 
nanti mendapat ilmu yg cukup sebelum berjuang,
aku xdak masa ni p kl......
aku pun ada traning power gak utk masa depan 
aku...heheheh...

Semoga along berjaya....


No comments:

Post a Comment