Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Tuesday 16 October 2012

Wedding Iki & Ieda

Kali ni aku nk mengabadikan kenangan semasa perkahwinan adikku yg bongsu Mohamad Zikri & Wahieda... Tahniah
cantik x

Depa ni muda lg...bru umoq 21thn,dh gatai nk kawin...kahkahkah...jgn marah no...dh jodohkan...
yg aku tau kisah percintaan depa bermula di tpt kerja kt panggung wayang d komtar,aku x ingat nama panggung tu,depa kerja kt depan tu la..yg juai mkn2 minum2 tu....org suruh kerja,depa dok bercinta plak,
hahaha...



ni semasa akad nikah kt masjid negeri

tengok tu...confident ja adikku ni...

bergambaq beramai2 dgn keluarga kedua belah pihak

hantaran dr pihak kami

mak & pengantin

gambaq ni kt umah pengantin pompuan,tp buat kt dewan,jom kita jamu mata
tengok gambaq2 lain k..

 potong kek plak

anak nakan caca

rini & family

akak zana & family

mie & family

mak & k.wina....awat syazaa pusing blakang plak....

aku & family....sempoikan...pengantin tengok kot tepi plak..
yg kami kalot dok tengok kamera...

aku & adikku....

bergambaq beramai-ramai..dgn pengantin

yg ni plak parent wahieda(pengantin pompuan)






antara koleksi gambaq yg sempat aku amik...apa2 pun tahniah diucapkan 
buat adikku Mohamad Zikri & Wahieda...semoga berbahagia ke akhir hayat











No comments:

Post a Comment