Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Monday 15 October 2012

Konvoi Geng Storm mkn durian umah Bro Mie

Kali ni aku nk crita kisah p mkn durian umah bro mie(bos aku la tu) plak ...

tu diaaa....dok beratoq dah....

apa lagi..jom kita tengok aksi2 mengoyak durian.....

 master syafiq pun nk tunjuk bakat....hehehe


                                      
En dihan dgn parang terus....

sir syamsyir pun nk cuba jugak....

ni wakil drp parents plak...en hanif pun nk koyak gak...ka eksyen ja tu....hehehe

sambil koyak sambil mkn...perghhhh...


memang best la...semuanya kerjasama....

dan ini lah hasilnyaa....jom mkn


ni dok mesyuarat plak dah...jom la kita makan....

bukan mkn durian sj tau...tn umah dgn berbesar ati jamu kami mkn nasik sama tau..
antara menu utama gulai ayam rebung...fuhhh...terangkat laa...memang sedap sgt.....


ikan goreng...


ni la tuan umah...yg bju itam n merah tu....TQ boss....

ni plak pic d dapoq...semuanya buat2 sibok ja tuuuu...
pantang nampak kamera....hehehe...

yg ni buat meleleh ayaq lioq.....

mkn2....jgn malu2 tau...buat mcm umah sendiri...hehee

ckgu laili sibok melayan anak2....ckgu ni memang best la...sporting abis....

ni la org kuat Storm Taekwondo Club......

lepas mkn semuanya pakat bersandar....letih mkn...hehehe
Kenangan yg manis buat aku & semuanya....waktu ni lah dpt beramah mesra dgn 
semua geng Storm...klu x semuanya sibok dgn kerja sj...diharap
kita dpt jumpa lagi mcm ni k...









No comments:

Post a Comment