Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Sunday 13 January 2013

1st entry Tahun Baru 2013

Assalamualaikum...
tu dia...bru nk start update blog utk tahun baru nih...
sibok sungguh aku...kali ni bru ada masa sikit...
maklum la tahun ni azam baru,nk kja kuat lagi...hehehe

x tau nk crita yg mana stu dulu..bnyk sgt...utk tahun
baru ni bnyk2 kisah hapy n sedih yg berlaku...
ok...mula2 kisah hapy dulu...aku hapy sbb anak
aku dh mula stat kolah...along dh masuk form 1..
rasa dh besaq sgt tengok along...n aku pun mcm dh
tua sgt...heheheehe...dania tahun 3 dh...masih di kelas 
yg sama...katanya tahun ni nk study hard...
hard mcm mana x tau la....sbb aku janji nk bg psp kt dia...
ok dania...work hard tau...
sbb tu la aku x dan nk update blog langsung...
sibok nk setle hal kolah depa...dania la ni p kolah dgn 
pkcik kt tmn aku nih...along plak p naik van n bas kolah mami...
sbb apa aku sebut 2 transpot kt along...sbb masa p dia naik
van...lpas tu stop kt dpan ipd...turun n naik bas plak...n hantaq 
terus kt kolah...lupa nk habaq...along dpt kolah ibrahim...
kolah ni kira femes gak la kt sp ni...yg dpt 5a sj dpt p
kolah ni tau....syukur sgt2 along terpilih...
perrgghhh...sungguh mencabar buat along...inilah 1st time 
anak2ku...p kolah sendiri...aku x jd drebar depa dh....
so lepas ni aku bole fokus dgn keja aku la...
x payah dok pikiaq nk amik n hantaq anak p 
kolah...sampai la ni aku x dan nk snap pic depa
pakai bju kolah....tu diaaaaa...sibok sungguh aku kan....

mmmmm...apa crita lg nih...oh yaaa...crita sedih tu plak..
pd pagi 1/1/2013...aku dpt brita sedih client aku nurul shifaa...
meninggal akibat kemalangan...Al-Fatihah diucapkan buat arwah...
arwah dh amik insuran dgn aku dkat 3 tahun dh...masu tu bru umoq 
17thn...namun Allah lebih menyayanginyaa....semoga rohnya 
dicucuri rahmat...amin...










No comments:

Post a Comment