Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Sunday 13 January 2013

Jln2 Mkn Ikan Bakaq @ K.Perlis

Baru ni kami p umah k.ha kt perlis...
bg lan ajak mkn ikan bakaq...kebetulan aritu huby cuti..
apa lagi...kami serbu laaaa...

jom tengok aksi kami kt sana...pic aku xdak sgt pun..
la ni aku lebih suka amik gambaq ja....

nampak tu...mcm2 ada...sedap sgt2..
semuanya panaih2 belaka...

kami mkn kt restoren lynda ikan bakaq..
dr dulu lg bg lan ajak mkn kt sini sja...kami
dh jd customer tetap depa la..


                                     
jemput mkn semua..


haaa...ni la tuan umah...
bg lan n k.ha..
TQ very much

ni plak mkcik n pkcik..adik ipaq huby la..

farah n huby...awat amni dok teriak tu...
 lapaq kot..



dini n dania.


sotong celup tepung...
ni feveret dania...


ikan bakaq




amboi...nana,along,tokpah n arif...





lepas mkn kami lepak2 kt tepi laut plak...

sekian entry mkn2...t ada masa aku update lg...
tima kasih bnyk2 buat abg lan n family...


No comments:

Post a Comment