Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Friday 16 November 2012

Tetamu Baru..(kura2 & ikan guppy)

La ni aku ada tetamu baru...
ni pun atas permintaan anak2 la...
depa minat sgt nk bela kura2.....
aku plak nk wat kolam mini la konon,
bru ni plak anak nakan aku ayiq yg 
dok kt perlis bg kt aku pokok yg dok dlm ayaq,
aku x tau nama apa pokok tu,mcm
rumpair laut ja....aku bekenan sgt...nmpak
cantik dlm kolam.......

 haaa....ni la pokok rumpai yg aku ckp tu...
cantikkan....

 kolam ni dibli huby ku....
TQ bang....

 ikan guppy dok menari2....

 kura2 ni kesayangan anak2ku...
comel sgt...ada 2 ekoq...
sepasang...dora n diego....
kikikikii.....

tengok tu....dok sembunyi bwh kayu....
pandai plak tengok kamera....
posing lagi...

Hmmmmm....sekian kisah kwn baru kami....
t ada masa aku update perkembangan depa k....



No comments:

Post a Comment