Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Saturday 10 November 2012

Taubat-Opick

Lagu ni memang menyentuh kalbu...aku suka sgt lagu ni,
lagu ni aku dengaq dr drama astro masa bln ramadan
aritu..yg bertajuk Masihkah Ada Ramadan....
walaupun aku bkn oghang ganu,tp aku suka loghat 
depa...best la...nasib baik ada translate bahasa,klu
x,aku x paham la....apapun memang best la crita tuuu
Sampai aku ulang 2 3 kali jugak la tengok dlm utube....

Jom dengaq lagu ni...


Syahdu sungguh....

Lirik lagu Taubat:

Wahai Tuhan jauh sudah
Lelah kaki melangkah
Aku hilang tanpa arah
Rindu hati sinarmu

Wahai Tuhan aku lemah
Hina berlumur noda
Hapuskanlah terangilah
Jiwa di hitam jalanku

Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya engkau
Sang Maha Pengampun Dosa

Ya Rabbi ijinkanlah
Aku kembali padaMu
Meski mungkin takkan sempurna
Aku sebagai hambaMu

Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya engkau
Sang Maha Pengampun Dosa
Berikanlah aku kesempatan waktu
Aku ingin kembali
Kembali kepadaMu

Dan mungkin tak layak
Sujud padaMu
Dan sungguh tak layak aku


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/09/lirik-taubat-opick.html#ixzz2Bssw3p99





No comments:

Post a Comment