Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Sunday 4 November 2012

Grading @ Storm Taekwondo(3/11/2012)

Hari ni anakku grading lg...anakku dpt lg 
kali ni...alhamdulillah...walaupun along
sibuk dgn exam upsr dia bru ni...dia bole 
jugak ingt step 'taegeuk' tu...dulu aku x pandai
n x paham apa tu taegeuk...tp la ni dh tau la....
t aku uplod video depa wat taegeuk k...

 ni la Master Syafik
Pengasas Storm Taekwondo Club

Master Syafik ni memang best la...sgt mementingkan
disiplin n bersemangat waja...bermula dr bawah hinggalah
ke tahap sekarang....sentiasa bijak mengatur strategi....sbb itu lah
Storm Taekwondo Club asyik menang sj bila ada perlawanan....
walaupun masih muda,tp bnyk pengalaman yg ditempuhi.
Tahniah buat Syafik kerna terpilih sebagai jurulatih negeri.
Hebatkan.....semoga dpt membimbing anak2ku hingga
ke tahap yg lebih baik.....





 anakku  & sir syamsyir

Yg ni plak adik Master Syafik
Depa sama2 berganding bahu menerajui Storm
Taekwondo Club...aku memang kagum dgn depa...
bekerjasama adik bradik menaikkan nama Storm....
Ada sorang lg adik depa Syafinaz....lawa o...tp dia
tengah praktikal kt kl...balik nnti dia akan bantu
abg2 dia sama....

 dania sedang menunggu

tengok la dania...serius ja...xpa adik..semuanya
ok...ibu tau adik boleh punya.....




 yg bju hjau tu Master Bala
dia yg buat grading kt depa....baik orgnyaa...


 ni plak geng2 senior kt storm...
tengok tu semuanya blackbelt ooo....





 antara aksi2 sir syamsir

 bersama rakan2..

my princess..
along nk grading redbelt,dania plak
nk naik hijau 2...semoga dpt double k......




ni plak ibu2 glamer dgn sir syamsir yg hot...
hahahaaaaa....

Mcm ni la suasana kt club,kami enjoy tengok anak2
kami,smbil bole gossip2 lagi....hahahaa....
gosip yg baik2 aja la......
Ok sekian kisah grading anak2ku.......masa utk aku
bekerja.....



















  

No comments:

Post a Comment