Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Saturday 16 March 2013

Kokokrunch 2013-Tahniah Dania

Tahniah buat puteriku Nur Ainul Dania

pada 3/3/2013...dania masuk kejohanan nestle kokokrunch 2013
@ ilp k.batas...syukur...kali ni dania dpt masuk..sbb tahun
lpas dia x sihat...admit hospital...so kali ni dia hapy sgt..nk
balas dendam la konon...dia dh x sabaq sgt dok tnggu hari
perlawanan...aku plak dok dub dab dub dab...
gementar sgt2..


selagi x smpai masa dania bertanding...slagi tu la
aku x bole duduk...asyik berdoa sj...hopefuly dania x injured..
yg tu la yg aku risau sgt...


oh dania...sesungguhnya ibu syg sgt dania...
ni ketika dlm bas...baru nk bertolak dr storm..
dania nmpak cool ja....

along xpa la...bkn dia yg lawan...
tu yg senyum ja....

sedang menunggu nama di panggil...
dania sempat warming up sikit...
bagi pecah peluh....

dah siap dgn aksesori...dok tunggu masa ja..
dania tetap cool.....

along pun dok layan adik dia...bg semangat tu..


baru nk mula...aku lagi la berdebar2...
ingat senang ka...nk tendang menendang o...
risau sgt2...tp dania aku nmpak ok ja...ni aku rasa 1st game
kot...kiran jd coach dia...kiran ni top player kt storm..la 
ni dh pandai buat coaching plak...


ok...syukur sgt2 1st game dh menang...yg sebenaqnya masa
1st game tu aku dh ketaq2 sgt2...tp x sangka dania menang mudah..
dpt gap point...x sangka plak...so dania dh dpt semangat baru lpas 
tu..dia dh nampak feel kt gelanggang tu...n yg 2nd game plak
dgn coach ammar...pun top player kt storm...

ni aksi dania kt gelanggang..huby x sempat nk snap foto
bnyk2 sbb dia pun nk tengok dania beraksi jgak...


2nd game pun dh menang...lega rasanya...aku pun p la tengok 
dia...tnya sakit tang mana...ada cedera ka x...now dok tnguu 3rd game plak..
klu menang 3rd game bole la msuk final....yeaaaa...dania menang
lagi...semuanya gap point...aku sangka dania bole
sampai ke tahap ni...masuk final beb....haaa...bla masuk final...
aku lagi dab dib dub la....hanya berdoa yg terbaik...namun
kali ni dania x berjaya...dia dh putus asa sikit...tp aku nmpak dia lwn jugak..
mnkin sbb letih sgt....tp aku bersyukur sgt2..
janji dania ok...x injured teruk sgt...cuma kaki 
kanan dia lebam ckit...mnkin sbb tu dia x kuat dh...
dia ada ckp masa 1st game kaki dia dh sakit...

tahniah ibu ucapkan buat dania...dpt silver pun jadi la...
bkn senang tu...dh masuk final tau....ni bff dania,auni...
depa sama kolah...auni menang dpt emas...tahniah auni...

tengok la anak2 storm...semuanya mcm anak2 aku la..
aku syg depa.....



dania dok tnggu nk amik medal....sronok la tuuuu...

cayalah...dania dpt dh silver....so next year kena 
pulun dpt emas plak tau....


tahun ni kali ke-3 Storm Taekwondo Club juara lagi...
tahniah Storm....
tengok la betapa happynya....depa...skali dgn aku la...hehehe

cak!!!

ni geng senior storm...depa jadi asst. coach....dok 
tengah blajaq la tu...mana tau lepas ni bole jadi 
coach plak kan.....

dania hebat...

puteri2ku posing dgn piala storm...



tahniah dania...



sempat posing kat luaq plak...


ni masa nk balik sp dah...atlit semua balik dgn bas...
sronok semua...storm dh menang...



No comments:

Post a Comment