Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Tuesday 19 March 2013

Kem Motivasi UPSR 2012

Assalamualaikum....
Kali ni aku nk share gambaq aku n family yg penah
masuk news paper...cehhh...mcm bnyk sgt...heheheh
walaupun x bnyk,sj nk smpan buat kenangan....
ok 1stly nk share pic aku n huby masa buat kem motivasi UPSR 
2012...kelab kami Kelab Anak-anak Sik mengajurkan kem tu
khas buat murid tahun 6 termasuk anak aku la...
kami buat kt sik d Keda Bendang Man Resort


seronok jugak kt situ....kaw perkampungan,ada air terjun 
lagi....dusun buah2an pun ada...tp x syg musim lagi...
klu x,lg sakan kami dok pulun...hehehe....


gambaq ni nampak clear ckit la...
besaqkn dewan depa...memang selesa sgt la...ada aircond jugak...
aku n huby ditugaskan bhgn mkn...dr thn lpas lg huby aku 
jaga bhgn mkn....so memang kenyang la kn....


anakku along pun masuk kem ni...diakan nk amik 
UPSR...alhamdulillah along dpt 5A....berkat masuk
kem ni jugak kott...


kenangan dgn along n dania...
p mana pun kami tetap bersama...


semasa pendaftaran,ramai jugak...kebanyakan smua
dr daerah sik n ahli kelab KAAS....


ni kt dlm dewan...


huby pun sempat nk posing jugak...
org kuat deyyyy...kahkahkah...


syukur...rezeki x putus2...mlm tu kami bakaq ayam n 
kambing plak...jamu peserta kem n AJK smua..
terima kasih pada yg sponsor...


ni la ajk2 wanita..smuanya dr pelbagai bidang...
tp bla masuk kelab ni...x belagak sombong pun...
mcm adik bradik jaaa...memang best la....

ok...sekian entry keratan akhbar...nnti aku msuk 
lg tau....tungguuuuu....










No comments:

Post a Comment