Aku Anak Penang

Rencah hidup suka & duka..aku anak penang

Thursday 28 February 2013

Besday Along 2013

Hari ni dh 28/2/2013...begitu cepat 
masa berlalu...bln ni bru 2 kali nk update...siboknya
aku....aku nk share kisah besday along bru ni kami
celebrate kt Park Avenue Hotel...y kt sana...
sbbnya huby ada kt sana n aku pun x letih sgt
nk buat kja...p mkn n terus balik....aku
cuma buat kek sj kt along....dia request kek karot
so aku buat kek karot ja la...n bff dia smua pun
suka kek karot jugak....


hapy besday buat along...semoga panjang umoq,
sihat sejahtera,menjadi anak yg soleh n diterangkn hati utk 
menuntut ilmu dunia n akhirat...amin
nmpak along hapy sgt dgn bff n dania
ni la geng along...kwn baik semua ni dr kcik lg tau



geng laki 3 org ja mai...lg sorang Syukur dok asrama dh,
ni aiman,akil n adam


ni hasil2 tangkapan kt Park Avenue...kikiki...


jom kita start stimbot...ada 2 jenis sup...sup
ayam n tomyam....sedapppp






nasi goreng pun ada..
dh start mkn...jom


ni la kek karot utk along....


abis mkn...depa dok posing plak...jom
tengok gambaq depa....
kt lobi hotel
rehat sat kt sofa....eksyen ja tuhhh...
kt luaq hotel plak..









anak2 aku ni semua memang pandai posingkn...
ok la...sekian entry besday along...
jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment